GI-middag ...

... eller inte. En massa potatis, gröna ärter och fiskbullar. Möljgen är det lite GI-varning på the fishbullst, men inte resten. Nåväl. Idag har varit en riktigt produktiv dag. Vi hade föreläsning imorse om Heteronormen, det va så jävla bra och intressant, bruden som höll i det var suverän och sen så är jag intresserad i ämnet. ^^, Sen käkade vi lunch, snackade lite med killen som har fluff-frilla och jag diskuterade barnafödande med Towe. Under seminariet skulle vi ta reda på vad en massa konstiga ord betödd. Mångkulturell, interkulturell, monokulturel, transnationell etc. Jag tyckte det va skitkul medans alla andra tyckte att det var pest och pina. Suck och stön. Så jag fick ont i huvet men tragglade på rätt så hyffsat ändå. Mitt bästa seminaruim hittills. Och så har vi ju så underbar lärare, lilla Ulf. Störtskön. "Imorgon ska jag åka till Gävle för att gå på finkultur...Brynäs." Jag tänkte bara "Ja jag gillar sport jag! Jag vet ett joggingspår där det varken finns joggare eller lampor!"

Nu ska jag ringa till mitt lilla gullefjun och se 'fall han har hämtat klart sin pappa från knäoperation. Har han inte det så ska jag plantera paprikor och persilja. Tjofadderuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0