Konventioner hit och dit

Herre Jesus stressen äter upp mig. Imorse ringde Slåttergubben och frågade om jag kunde jobba, men jag avböjde till förmån för mina studier. Jag hade aldrig klarat att jobba idag. Inte om jag hade räknat med att komma förberedd till Seminariumet imorgon. Dom ringde vid halv sju nån gång och sen försökte jag somna om. Jag har sovit jävligt oroligt hela helgen. Vad beror det på? Jag hade ställt klockan på 9.oo och vaknade upp och såg att solen sken. Så jag rusade upp och för att hinna med en promenad i solskenet. Men inte då. När jag duschat och käkat frulle så var den uppslukad av äckliga moln. Så jag stannade inne och letade barnkonventioner istället, då ringde Jenny och pratade en timme. Sen hann jag läsa lite Månsson och värma soppa så ringde Towe och pratade en timme till. ^^, Men nu har jag tragglat mig igenom den och tog en paus för disk och sinnesfrid. Jag får se om jag hinner igenom allt som ska läsas. Håll en tumme.

Jag längtar efter soool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0