Morot

Jag skall käka chickybits om en stund.

Idag var jag ute på promenad. Det blåste som fa-an. Vad är det vi gör med vår jord?! Lägg av med det på en gång! Jag gick en runda på kanske 2o min och drygt 2ooo steg. Minsta lilla hjälper. Ska göra det imorgon också. Så det blir en vana. Tentan rullar på faktiskt. Jag kanske kan få känna mig ledig imorgon eftermiddag. Är bjuden på fika hos Carro. Det ska bli skönt.

Jag såg på melodifestivalen igår. Jag är enormt besviken på Sveriges livemusik. Det låter inte bra nånstans juh. Förutom lilla Martin. Lilla Martin låter alltid jättebra. Men för guds skull, vad hade lilla Martin på sig? Lilla Martins kompis Alexander hade man ju knappast väntat sig annat av än stödkrage och kragstövlar, men lilla Martin. Bylsiga skillbralls? Nej nej. Förövrigt. Denne Alexander Bard, jag är väldigt kluven. Jag menar dessa pedofilrykten som sprids, är dom sanna så är han ju en vedervärdig människa. Eller, pedofiler är bara vedervärdiga om de praktiserar pedofili. Men Alexander Bard är ju en underbart onormad person. Han är inte normal nånstans och det tycker jag är härligt. Så jag gillar Alexander Bard. (Om han inte är en praktiserande pedofil.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0