Nätpedofilerna

Om jag säger att jag ska äta efterblivna pannkakor till lunch, diskriminerar jag då?

Nu lägger jag ner recensionshelvetet! All heder till Hans och Nils-Petter som måste sitta och analysera hela tiden. Men nu är det nog. Jag tog en paus och kollade på Vänner och Outsiders. I Outsiders handlade det om udda relationer, det var ganska intressant eftersom vi i skolan just nu är mitt uppe i heteronormen och rotar. Ett inslag handlade om en lesbisk tjej som ville vara man men ändå var ihop med en heterosexuell kille som var kär i henne eftersom hon var kvinna kroppsligt men man själsligt. Om jag uppfattade det rätt. Det är grymt intressant med hur många konstalationer det finns. A L L  K Ä R L E K   Ä R   B R A   K Ä R L E K vill jag dock manifestera. Men however, efter Outsiders satte jag mig och pillade på recensionen igen och nu får det fa-an vara nog. Jag ska kolla på "Jakten på nätpedofilerna" innan jag kryper till sängs. Det är nog skitvanligt med gubbar som letar elvaåringar på nätet. Och det är säkert inte ens svårt. Det är en av anledningarna till att jag är livrädd för att skaffa barn. Näst intill omöjligheten att skydda dom från internets bad sides. Och från resten av världen. Scary shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0