Pinpong

Nu har jag lämnat in tentan i Pingpong. Och jag är hur slut som helst. Jag har skrivit på den i en vecka ju för fasiken. Men jag tog en brajk idag och hängde på Carro och Noah till Thuns. Jag och Noah köpte nya skor och Carro köpte barnkläder. Dessutom köpte jag en inflyttningspresent till Jonas. Om jag kan hålla mig så länge. ^^,

Jag kollar på nätpedofilerna nu igen. Ush va hemskt det är. Hur fan ska man göra? I Sverige är det inte olagligt att skriva "Vill du ha sex med mig?" över nätet till minderåriga. Vilket det i allra högsta grad borde vara. Gud va proppade fängelserna skulle vara om poliserna skulle sätta sig och leka chatt  en eftermiddag om det VORE olagligt. Ujuj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0