Red headed sluts

För ett par dagar sedan såg jag på "Girls of the Playboymansion" - jag är en jävla realityTVjunkie - och då firade de Hef's (vi säger så, vi som känner honom) fördelsedag. Karln är 81 bast. Dom firade honom i Las Vegas med buller och bång. Drinkarna som nämndes var Skinny bitch, Purple hooters och Red headed sluts. Jownas goooglade dom och hittade på en egen. Red headed w-hore. Man-w-hore.


Och nu äntrade jag en bloggartävling. För första gången i livet.
Men jag är pessimist i grunden så det här lär ju gå åt helvete. ^^,


"Lilija har, i samarbete med Raz, en tävling där du kan vinna en tavla med Johnny Depp!
Tavlan är endast målad för den här tävlingen så ingen annan har en likadan :)
Självklart är jag med i tävlingen & det hoppas jag du också är?
Kolla in tävlingen
här för att delta du också. Lycka till! "

Tent-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0