Sanna Nielsen

Jag lyssnar på hennes låt från Schlagerfestivalen nu. Den var fin, men det brister lite i både det engelska uttalet och i tonerna. Dessutom så ska inte ballader vinna. Det är inte trevligt faktiskt.

Nu sitter jag här och degar. Bokrecensionen lurar i faggorna. I'm scared. Det är bara att köra igång. Maten är uppäten och jag ska muta mig själv med lite kaffe när jag är klar med den.

Inatt sov jag knappt. Jag vred och vände på mig och i huvudet surrade stora ord: "JÄMSTÄLLDHET - POJKE - FLICKA - GENUS!" Det snurrade som fan och nu är jag helt slut. Men jag fick godkänt på min artikelrecension i alla fall. Så jag har nog nåt hum om hur man ska göra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0